Wordt jij blij om klanten te helpen met hun vragen en heb je een beetje benzine in je bloed? Dan
is dit jouw perfecte uitdaging!

Consolidated Motor Spares (CMS) is wereldwijd de grootste online aanbieder van onderdelen voor
klassieke Honda, Yamaha, Kawasaki en Suzuki motoren. Vanuit een modern warehouse in Lelystad
worden via ons platform meer dan 4,3 miljoen verschillende artikelen aan ruim 60 landen geleverd.
De komende tijd richten wij ons op een verdere professionalisering en het realiseren van een onze
ambitieuze groeiplannen. Als (jr) Customer Support employee kun jij hieraan bijdragen.

Wat verwachten we van je?

Jij bent hét aanspreekpunt voor onze klanten. Met jouw klantgerichte instelling en een vleugje
humor zorg jij dat alle klantvragen zo snel en volledig mogelijk worden behandelt.
De klantvragen komen via verschillende kanalen bij jou binnen (ticketsysteem, e-mail en
telefonisch). Vanwege de vele internationale klanten schakel jij gemakkelijk tussen de verschillende
talen (Nederlands, Engels en Frans) zowel in woord als geschrift. Je zoekt zelfstandig naar
antwoorden en oplossingen en overlegd hierover waar nodig met collega’s van verschillende
afdelingen. Uiteraard zorg je ook voor een goede communicatie naar de klant.

Als (jr) Customer Support Employee heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Het aannemen, verwerken en beantwoorden van klantvragen
  • Een juiste administratieve verwerking
  • Doorverwijzen van complexe vragen naar de juiste persoon
  • Registreren van nieuwe of gewijzigde klantgegevens in het systeem
  • Bijdrage leveren aan het verbeteren van bestaande processen
  • Als (jr) Customer Support Employee rapporteer je direct aan de Customer Support Manager.
  • Uiteraard onderhoud je ook een nauwe en collegiale samenwerking met onze andere afdelingen

Deze vacature biedt meer dan alleen een uitdaging:

  • Veelzijdige Customer Support functie bij een wereldspeler in zijn branche
  • Werken in een inspirerende omgeving met betrokken collega’s
  • Marktconform salaris van € 2.500,- o.b.v. 40-uur
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Uitzicht op een langdurig dienstverband
  • Fulltime functie (parttime is bespreekbaar)

Dit breng jij voor de vacature (jr) Customer Suppport Employee mee:

  • MBO-opleiding, bij voorkeur commercieel
  • Werkervaring binnen een klantcontactcentrum of telefonische sales
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse én Franse taal
  • Technische kennis van motoren is niet noodzakelijk maar absoluut een pré maar zeker geen vereiste

Wil je graag solliciteren naar deze boeiende functie? Neem contact op of solliciteer direct!

Solliciteer direct

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

En wees als eerste op de hoogte van de nieuwste vacatures!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws over de Franse markt, de leukste weetjes omtrent de Franse taal en cultuur en solliciteer als eerste op de nieuwe vacatures.

Ik schrijf me in!