Voor een snelgroeiend bedrijf in de foodservice-markt zijn we op zoek naar een enthousiaste en energieke kandidaat voor de functie Assistent Category Manager België, Frankrijk & Luxemburg. In deze allround functie ben jij verantwoordelijk voor de assortiment en marketing ondersteuning van onze bakkerijen en restaurants in de BeFrUx (België, Frankijk en Luxemburg) en verzorg je de communicatie (hoofdzakelijk in het Frans) tussen de landen en alle ondersteunende diensten in Utrecht. Samen met de Category manager zorg je ervoor dat assortimentsmutaties naadloos verlopen, werk je dagelijks aan de optimale beschikbaarheid van ons assortiment en ben je verantwoordelijkheid voor de marketinguitingen in onze bakkerijen en restaurants in alle landen.

Jij hebt oog voor detail en fungeert als spin in het web! Jij bent punctueel, dynamisch en communicatief en in staat om procesmatig te werken. Jij werkt in jouw rol samen met de Category Manager BeFrUx en daarnaast schakel je ook met marketing collega’s in Utrecht en met het operationele team in de BeFrUx. Bakerstreet is een mensgerichte organisatie, je bent dan ook bovenal een echte teamspeler. De communicatielijnen zijn kort en jouw hands-on mentaliteit en oplossingsgerichte instelling sluiten hierbij goed aan.

Wat ga je doen?

  • Jij onderhoudt het contact met leveranciers en logistieke partners over voorraad en beschikbaarheid;
  • Jij zorgt ervoor dat alle informatie en materialen voor assortimentswijzigingen kloppen en beschikbaar zijn;
  • Jij bent verantwoordelijk voor het juist inrichten van alle kassa gerelateerde processen;
  • Jij bent ondersteunend in het beheren en ontwikkelen van rapportages, analyses, marketingmaterialen, handboeken, operationele documenten en nieuwsbrieven;
  • Jij bent ondersteunend bij projecten binnen onze projectmanagement organisatie.

Wat zoeken we? 

  • Opleidingsniveau HBO of gelijkwaardig;
  • Goede communicatieve- en sociale vaardigheden, in het Frans en Nederlands en goede basis van het Engels;
  • Je hebt affiniteit en ervaring in de foodbranche waar jij bij voorkeur enkele jaren ervaring hebt opgedaan in een soortgelijke functie;
  • Je denkt in oplossingen;
  • Je kunt creatief, planmatig, gestructureerd en georganiseerd werken;
  • Je kunt een breed scala aan verschillende trajecten goed en overzichtelijk beheren;
  • Je participeert in een klein en betrokken team, dit vereist het actief betrokken zijn en bijdragen aan het ontwikkelen en uitrollen van diverse projecten;
  • Je werkt vanuit het hoofdkantoor in Utrecht, dit kan in combinatie met thuiswerken;
  • Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
  • Je komt uit de omgeving van Utrecht.

Wat bieden wij?

  • Een goede beloning passend bij kennis en ervaring;
  • Een bedrijf vol ambitie en ontwikkelmogelijkheden;
  • Een toffe, dynamische werkomgeving met leuke collega’s;
  • Een gezellig team waar veel gelachen wordt;
  • Elke dag drink je heerlijke koffie;
  • Deelname aan bootcamp/crossfit zonder kosten;
  • Je ontvangt een telefoonvoucher van € 520,- voor aanschaf telefoon;
  • Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden met onder andere een laptop en een goede pensioenregeling.

Interesse?

Wil je graag met ons de uitdaging aan om als Assistent Category Manager BeFrUx ons mooie bedrijf in de foodservice-markt verder te professionaliseren? Je kennis en ervaringen kan delen en een fijne werksfeer heerst? Solliciteer dan nu!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

En wees als eerste op de hoogte van de nieuwste vacatures!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws over de Franse markt, de leukste weetjes omtrent de Franse taal en cultuur en solliciteer als eerste op de nieuwe vacatures.