Ben jij op zoek naar Merchant Support medewerker baan? Woon je in Oost Nederland en spreek en schrijf je goed Frans? Lees dan snel verder!
Wie zijn we?
Innoverend, onconventioneel, prioniers. We zijn de snelst groeiende Payment Service Provider van Nederland. Dankzij onze full-service omnichannel betaalplatform creëren ondernemers een snelle, veilige en frictieloze betaalervaring in hun webshop of winkel.
Jouw uitdaging:
Als Merchant support medewerker heb je dagelijks contact met onze merchants (klanten) én collega’s en ben je het eerste aanspreekpunt voor onze Franstalige klanten. Je beantwoordt vragen via de telefoon, e-mail en chat. Deze vragen kunnen betrekking hebben op de ingebruikname, werking en rapportagefunctionaliteiten van onze software. Je wordt uitgebreid ingewerkt door je collega’s van het Support-team. Kennis van de techniek is dus niet vereist – een klantvriendelijke instelling, goede communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Franse taal in woord en schrift wel.
Jouw profiel:
- MBO+ werk- en denkniveau
- Uitstekende beheersing van de Franse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Een klantvriendelijke, oplossingsgerichte enthousiaste instelling
- 32 uur of (part-time) 16 uur per week beschikbaar
- Bij voorkeur woonachtig in Oost Nederland [NL]
Wat bieden wij jou?
- Een goed salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een gedegen inwerktraject: de inhoudelijke kennis brengen we je volledig bij
- De mogelijkheid je te ontwikkelen op het gebied van Payments / Fin-tech
- Een informele en professionele werkomgeving in misschien wel het mooiste kantoor van Enschede
Interesse?
Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan contact met ons op!