Ben jij op zoek naar een baan als Service Representative? Woon je in Midden-Nederland en spreek en schrijf je goed Engels en Frans? Lees dan snel verder!
Wie zijn we?
Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. In Nederland zijn wij de snelst groeiende leverancier van professionele fitnessapparatuur. Internationaal timmeren wij aan de weg en ook in Frankrijk zijn we bezig met een opmars. Onze toestellen staan bij fitnesscentra, fysiotherapeuten, onderwijsinstellingen, hotels, bedrijven en topsport accommodaties. Als dochter van een internationale onderneming kunnen we de voordelen van een wereldspeler bieden, maar kom je terecht in een lokaal en toegewijd team.
Onze mensen maken ons bedrijf en dat is echt zo. Wij zijn een platte en dynamische organisatie waarin onze mensen het verschil maken. Binnen het bedrijf zijn de lijnen kort. Er wordt snel geschakeld en iedereen draagt veel eigen verantwoordelijkheid. De sfeer is informeel en het teamgevoel is voelbaar.
Jouw sportieve uitdaging
Als technische Service Representative identificeer je storingen aan de hand van klantmeldingen en overleg je over de storingen met onze technische teams (zowel binnendienst als buitendienst). Je bepaalt welke onderdelen en materialen nodig zijn om de storingen bij de klant te verhelpen en geeft je collega’s waar nodig technisch advies.. Ook onderzoek je trends in de storingen en in het onderdelenverbruik om mogelijkheden voor procesverbetering te ontdekken en daar ook op te handelen.
Je werkt nauw samen met een team van professionals om al onze klanten zo optimaal mogelijk te bedienen. Je hebt een flexibele instelling en bent sterk in jouw communicatie naar klanten en collega’s. De dag is pas af wanneer klanten naar tevredenheid zijn geholpen, want met jouw servicegerichte instelling zorg jij ervoor dat onze slogan ‘Onze service is niet kapot te krijgen’ ook daadwerkelijk niet kapot te krijgen is!
Wat bied jij ons?
- MBO werk- en denkniveau in een technische richting, zoals werktuigbouwkunde, elektronica, autotechniek of vergelijkbaar;
- Aantoonbare ervaring in een technische customer service of onderhoudsrol (pré);
- Uitstekend technisch inzicht en probleemoplossend vermogen;
- Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte mindset;
- Goede organisatorische vaardigheden en je bent in staat om meerdere taken tegelijk te beheren;
- Vermogen om zelfstandig te werken en onder druk te presteren;
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Beheersing van de Engelse en Franse taal is een pré.
Wat bieden wij jou?
- Een uitstekend salaris;
- Veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
- Vrijheid en verantwoordelijkheid, de basis van onze mentaliteit!;
- De juiste middelen om je functie uitstekend uit te kunnen oefenen;
- Een job bij de leukste en snelst groeiende fitnessorganisatie van de Benelux;
- Gratis fitnessfaciliteiten;
- Een inspirerend en enthousiast team; hierdoor leer je elke dag wel iets bij.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan contact met ons op!